Sabtu, 27 Ogos 2011

Kenapa RM1 potong dua tak jadi 50 sen?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,


                 Raya bakal menjelma, petang ni aku tak lah sibuk sangat macam hari-hari yang sebelum ni. Tapi tadi tengah isi duit raya dalam sampul,HEHEHE.... Sambil aku duk isi, dengan tiba-tiba secara automatik terfikir. Kalau aku kerat duit RM1.OO, jadi 50 sen tak? Kalau bawak ke kedai nak beli barang, orang terima tak? Kalau nak bagi kat kawan-kawan, depa nak tak? Mesti tak, kenapa? Mengapa? Pasai apa? Awat?

Tengah isi duit raya dalam sampul, hehehe.

Inilah hasil 50 sen aku. Ambil gunting, gunting ja....50 sen?

Tapi kenapa tak jadi 50 sen, please help me..! :P
Jangan tanya kenapa aku tak potong RM50.00 :)
             

 Muhammad Saffuan Bin Jaffar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tolong letak nama, ok??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...