Khamis, 25 September 2014

Trip Bercuti Jepun - Setel

Alhamdulillah,

Selamat pergi dan sampai, Trip Jepun setel. Terima kasih kepada kawan-kawan bloggers, geng-geng pembaca yang banyak tolong aku. Sebenarnya aku nak tulis entry, tapi macam tak de idea nak tulis walaupun ada banyak benda yang aku nak share. Sepanjang 8 hari di Jepun, banyak cerita suka duka yang berlaku, sampai aku berat rasa nak balik Malaysia. Gadisnya pun boleh tahan lawa, bersopan santun, ceh tu semua alasan. 

Nak belanja gambar sikit.

Geng trip bergambar dengan mamat Jepun, Yuya sebelum bertolak ke Nagoya.

Mualap Jepun di Inari, depa yang kata macam tu T_T

InsyaAllah, kalau diberikan kesempatan aku akan share cerita dengan hampa semua. Moga aku rajin untuk menaip. Sayonara!



 Muhammad Saffuan Bin Jaffar

8 ulasan:

  1. pakat nampak macam org jepun je..
    ehehhehee

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak de jepun nye.... warna kulit tak dapat nak menutup penyamaran... kikikiki...

      Padam
  2. Tahniah kerana berjaya sampai ke Jepun.

    BalasPadam
  3. Okaerinasai...

    Rajin-rajinlah memblog trip Jepun tu... gambatte ne..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hai! Nak balas ape pun tak tahu...

      InsyaAllah, tengah merajinkan diri nak menaip...

      Padam
  4. Gigih siap berkimono bagai. Eh untuk laki kimono ke apa. Ok belasah jelah. Sila rajinkan diri untuk update.

    BalasPadam
    Balasan
    1. mesti la kann.... gigib berkimono sampai kena catu makanan... haha... Lelaki pun diorang panggil kimono jugak...

      Padam

Tolong letak nama, ok??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...