Selasa, 27 Januari 2015

Pengembaraan Baru Penuh Misteri

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Hari ni merupakan hari yang paling terkejut dalam sejarah hidup aku. Mana tak terkejut, pagi ni cek egraduan tengok-tengok dah ada semakan penempatan. Alhamdulillah aku akan ditempatkan di Sarawak. Sarawak, entah le dapat kat mana. Hari ni dapat tahu penempatan hari ni aku terpaksa bertolak ke Kuala Lumpur sebelum meneruskan perjalanan ke Sarawak. 


Kepada pembaca semua, kalau aku tak update entry tu jangan la dah tak mau mai singgah kat sini ye. Aku mintak semua untuk doakan aku supaya dipermudahkan segala urusan. Aku tak kisah dapat kat mana pun dan aku bersyukur sangat dengan apa yang ditentukan Allah s.w.t. Nanti aku akan rindu la kat Nasik Kandaq Penang. 

"Walau di mana aku berada aku tetap BACKPACKER" 

Isnin, 26 Januari 2015

Tiket Murah AirAsia 2015 | Jom Rancang Cuti

Tiket Murah AirAsia 2015 | Jom Rancang Cuti. Assalamualaikum dan hi, di petang yang berbahagia ni sempat jugak aku riki harga tiket AirAsia. Tarikh penerbangan yang aku cek cuti untuk bulan September memandangkan aku akan cuti pada bulan September. Tapi, bila tengok balik di Kalendar cuti bulan September ni bermula 19 hingga 27 September, dan kena pulak raya haji jatuh dalam cuti ni. Bagi anda yang tak terikat dengan cuti sekolah boleh la plan untuk bercuti luar dari waktu cuti sekolah, biasanya harga tiket AirAsia jauh lebih murah.

Tiket Murah AirAsia 2015, Jom pergi melancong


Penerbangan ke Osaka - RM559.00

Penerbangan ke Vietiane - RM263

Penerbangan ke Hanoi - RM558, Murah ke Mahal?


Penerbangan ke Ho Chi Minh - RM189.00

 Penerbangan ke Seoul - RM566.00 Sangat Murah!


Tempat yang aku nak pergi sangat, Penerbangan ke BUSAN - RM506 SAHAJA
Apa yang menarik di Busan? 


So macam mana? Tiket murah dah ada kan? Mungkin aku beraya haji di Busan, kann...Jom pergi bercuti...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...