Selasa, 27 Januari 2015

Pengembaraan Baru Penuh Misteri

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Hari ni merupakan hari yang paling terkejut dalam sejarah hidup aku. Mana tak terkejut, pagi ni cek egraduan tengok-tengok dah ada semakan penempatan. Alhamdulillah aku akan ditempatkan di Sarawak. Sarawak, entah le dapat kat mana. Hari ni dapat tahu penempatan hari ni aku terpaksa bertolak ke Kuala Lumpur sebelum meneruskan perjalanan ke Sarawak. 


Kepada pembaca semua, kalau aku tak update entry tu jangan la dah tak mau mai singgah kat sini ye. Aku mintak semua untuk doakan aku supaya dipermudahkan segala urusan. Aku tak kisah dapat kat mana pun dan aku bersyukur sangat dengan apa yang ditentukan Allah s.w.t. Nanti aku akan rindu la kat Nasik Kandaq Penang. 

"Walau di mana aku berada aku tetap BACKPACKER" 

19 ulasan:

  1. wohoo, guru eh? banyak nampak kat FB pasal posting ni. hehe, abg sy pun skrg ni posting sarawak, dah 3 tahun dah. :D

    BalasPadam
  2. Semoga semuanya selamat ya. InsyaAllah. Selamat datang di bumi borneo!

    BalasPadam
  3. semoga berjaya....selamat berblogging..jangan lupa blog saya tau....selamat berkhidmat.

    BalasPadam
  4. Kena tempat kat negeri saya ni.. InsyaAllah, Selamat berkhidmat di Bumi Kenyalang.. :)

    BalasPadam
  5. Selamat berkhidmat... gambatte Saffuan san...

    BalasPadam
  6. wah... selamt berkhdimt.. abg zaza pun ditemptkan kt sarawak..

    BalasPadam
  7. Khidmatmy amat di perlukan ... muga dirimu dapat menyinari kehidupan anak anak yang dahagakan ilmu ... ajarlah mereka dengan ikhlas dan penuh kasih sayang ...

    Muga Allah memberkati dirimu ...

    BalasPadam
  8. Semoga Allah permudahkan segala urusan ^_^

    BalasPadam
  9. insya allah.. amin.. nanti akak datang sarawak.. sila entertain wokey.. ^_^

    BalasPadam
  10. Allah tahu apa yg terbaik utk kita... InsyaAllah... all the best! :)

    BalasPadam
  11. semoga dipermudahkan segala nya.amin

    BalasPadam
  12. all the best dan semoga dipermudahkan buat SJ :)

    BalasPadam
  13. Selamat memulakan tugas yg baru dgn penuh dedikasi dan ceria2 selalu...biasa la org bujang posting kena pi jauh2 ..kumpul duit...kumpul pengalaman... tak jauh mna pun...still dlm malaysia lg...
    😃😃😃👍👍

    BalasPadam
  14. Selamat memulakan tugas yg baru dgn penuh dedikasi dan ceria2 selalu...biasa la org bujang posting kena pi jauh2 ..kumpul duit...kumpul pengalaman... tak jauh mna pun...still dlm malaysia lg...
    😃😃😃👍👍

    BalasPadam
  15. Sarawak best! Bolehlah makan laksa sarawak, mee kolok, midin goreng belacan lepas ni :)

    BalasPadam
  16. gud luck..
    pengembaraan baru di sana =)

    BalasPadam
  17. Menanti cerita Dari Long Spaling, Baram

    BalasPadam
  18. Insya Allah semoga semua nya baik berada di sana

    BalasPadam

Tolong letak nama, ok??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...