Ahad, 24 November 2013

Trip Korea 2013 | Busan - Seoul

Cuaca di Korea sekarang sangat sejuk. Walaupun dah lewat musim luruh, masih ada rezeki untuk aku tengok kecantikkan warna musim luruh.

Jalan raya di Kota Busan. Daun kuning!

Gambar ni aku snap di Secrete Garden Istana Chandeokgung. Begini la landskap di Musim Luruh, subhanallah sangat cantik!

Nanti aku story mory dengan detail lagi kat blog. Kalau ada apa-apa soalan yang nak ditanya, tinggalkan di ruangan komen, insyaAllah aku akan jawab dalam next entry. Thanks For Visiting.


Muhammad Saffuan Bin Jaffar

7 ulasan:

  1. Menarik. Nanti kongsila harga ground dah lokasi yang ko pergi masa kat sana. Excited plak tengok gambar2x nie. hehee.... Paling penting ialah hotel sbb nak kena book dulu or main redah je. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bila hg pi sana? Turun busan ke seoul? InsyaAllah nanti aku update...

      Padam
  2. aku pergi 4 orang, turun busan dan balik pon dari busan. bajet nak pergi seoul jugak tapi tengok bajet sebab kitorang kalau boleh nak minimize cost. Pergi 26-31 januari tahun depan, time winter. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ic2... sebelum aku bagi bajet... berapa bajet hang untuk ke sana? Sebab kalu pi 4 orang rasanya leh amik dorm... dorm leh muat 4 orang... dan dorm lebih murah la...

      Padam
  3. suke plk baca ko nyer story..sgt2 helpful..so bro..agak2 mid of march 2014 nih dah spring ker belom..nak elak salju punyer pasal laa ni kalo boleh..and kzlau nak ke jeju island prefer dari busan or seoul?

    BalasPadam
  4. suke plk baca ko nyer story..sgt2 helpful..so bro..agak2 mid of march 2014 nih dah spring ker belom..nak elak salju punyer pasal laa ni kalo boleh..and kalau nak ke jeju island prefer dari busan or seoul?

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih,

      mid march tu rasanya belum spring lagi, tapi aku cadangkan ko tengok weather forecast... Aku wat macam ni la masa sebelum bercuti ke Busan dan Seoul, alhamdulillah dapat feeling2 autumn...

      aku tak pernah ke jeju, tapi aku ada la plan nak ke jeju. Ada sumber dari blog2 yang lain, kebanyakkannya amik flight dari seoul ke Jeju, kalau dari busan ada bloggers yang naik feri ke jeju. Tapi masa tu agak lama la kalau naik feri... Cube ko cari tengok...

      Apa2 pun thanks, kalau rajin datang la lagi kat sini... hahaha Selamat Bercuti ke Korea Selatan!!!

      Padam

Tolong letak nama, ok??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...